God morgon!

Jag måste verkligen komma in i min bloggrytm igen, det här är inte okej.

Så vad har hänt i helgen, har ni haft kul? Supit mycket? Hoppas ni söp för mig med!
Själv har jag hängt hos min pojk. Då min hund hade kissat i min säng så halva sängen fick åka in i tvättmaskinen.

I fredags skulle jag varit ledig men fick åka in till skolan ändå för lite extra hjälp i matten, hatar att ligga efter. Sen drog jag iväg på äventyr med svärmor.

I lördags firade jag söta lilla Maja, tårtätande tills jag höll på att sprängas och torskade oskulden på buzz. Innan det hann jag även med en loppisrunda i Hässelby gård.

Igår gjorde jag inte ett skit typ, drog med mig min man hem till mig så jag fick duscha för dom har ingen dusch längre, eller nu kanske dom har men!

Just nu sitter jag på läkarhuset vid odenplan och ska lära mig hur min astmagrejsimojs funkar, det här blir kul. Not.

Här får ni lite roliga bilder från helgen att titta på så länge!

20121029-080502.jpg

20121029-080525.jpg

20121029-080514.jpg

20121029-080537.jpg

One thought on “God morgon!

Kommentera

