Nej nu får jag ge mig.

Kan inte sova, jag måste sova, men känner att jag inte kan lämna er helt tomhänta.

Varför ska man egentligen kissa efter sex?

Jo, det ska jag tala om för er som inte vet. Detta är egentligen en rätt vanlig fråga, jag ställde mig den frågan rätt många gånger som ung. Och det finns säkert någon av er som undrar det samma. 

Varför? Jo för att vid sex och annat, vad det nu kan vara, petting, oralt, eller leksaker, you name it. Så finns det alltid en chans för bakterier att lyckas smita upp i urinröret.
Visst att byta bakterier med folk gör vi nästan dygnet runt med folk på olika sätt, men det är ju en fördel att försöka förhindra blivande problem. Varför tror ni man ska tvätta händerna så ofta som möjligt?

 

Så både män och kvinnor, kissa efter sex! Och kom ihåg kondomjäveln. 

3 thoughts on “Nej nu får jag ge mig.

Kommentera

