Jag drar en lögn, varje gång någon frågar hur jag mår.

Var hemma från skolan idag igen, vårdcentralen stod på schemat. Mitt blodtryck har gått ner äntligen, kanske inte är så mycket fel på mig som jag trott. Ska tillbaka dit den femte. Borde seriöst bygga ett hur utanför och bo där.

 

Just nu ligger jag på sängen och lyssnar på Petra Marklund, det är fin musik det. Borde plugga, göra nått med mitt liv. Istället tänker jag dra på en film, kanske ta en dusch eller ett bad. Borde äta nått också men jag har inte lust, jag vill bli smal, banta och träna. Funderar på att söka mig ett jobb också. Måste ha pengar och tatuera mig. Nej nu ska jag kissa, för vi tjejer går faktiskt också på toa, tro det eller ej.

Kommentera

