Dom man har mest förtroende för är oftast dom som lurar en.

Va hemma från skolan idag för jag skulle till doktorn, trodde jag iallafall. Kommer dit och hon i receptionen frågar varför jag är där idag när jag ska dit imorgon. Tack mamma för att du lurade mig.

I protest gick jag in på ICA och skulle köpa en festis. I ren lycka såg jag att dom har börjat sälja Burn! Nu slipper jag pröjsa 33 pix på Preem och kom istället undan med 19 riksdaler!

20121022-135050.jpg
Ren kärlek!

Nu ska jag se film och sen göra nått jag borde gjort för lääääänge sedan!

2 thoughts on “Dom man har mest förtroende för är oftast dom som lurar en.

Kommentera

