Dilemmat H.E.L.G.

Helgen är över, slut, finito, FML.
Dock har jag ju varit hemma sen förra onsdagen så min helg har varit lång men jag har älskat min helg ändå. God nyhet, jag är iallfall frisk. Dålig nyhet, min fot hatar mig lika mycket som Gud gör.

Fråga mig inte vad jag har gjort för det vet jag inte själv, ont som satan gör det dock. Och inte fan har det gått över sen i onsdags men nu gör det ta mig fan bara ondare och ondare.

Mesta tiden av denna helg har spenderats hos min man. Då jag inte har fått förtära alkohol pga av att min mor vill att jag ska vara 100% frisk innan jag går ut och gör dumheter. Förståeligt. Men nästa helg då JÄVLAR! Så var är festen? Huehuehue.
På tal om fest, Casper, ja just du Söder (eller Maja eftersom chansen är större att du läser detta), jag (läs Oskar) tycker att du borde ha fest på Halloween. Så nu har jag sagt det.

Nu ska jag flashbacka lite, och sen ge er mer att läsa,
Piss ut.

Kommentera

