The bitch is back!

Jag ger upp, okej. Jag klarar inte att vara frånvarande längre.
Jag saknar bloggen, jag saknar att behöva få göra vad jag vill. Jag tänker inte anpassa mitt liv till vad andra säger är bra för mig.

Nu jävlar kör vi.

 

Ni kanske undrar varför också? För er som kanske inte tänkte så långt så kommer det bli lättare för mig att blogga nu också *blink blink*

 

I förrgår drog jag iväg (trots min envisa förkylning) och la alla mina besparade pengar på en macbook. Bästa beslutet i mitt liv!

One thought on “The bitch is back!

Kommentera

