Who says I can’t take time.

Hej, jag är inte i koma, har inte blivit våldtagen till döds, supit ihjäl mig eller ramlat av från en kamel och brutit nacken.
Nej jag är i London, jag lever livet, jag super och shoppar. Egentligen pluggar jag men jag har tid för allt, jag är superman!
Jag bloggade inte innan jag drog för jag var stressad som ett as och hade inte tid, glömde helt enkelt. Nu när jag är här har jag inte haft tid. Kan bero på att jag aldrig har wifi.

Just nu sitter jag utanför primark och skriver detta, men publicerar det om några timmar dock. Ska försöka blogga när jag kommer tillbaka dit vi bor igen samt slänga upp detta, nu ska jag spendera mer pengar!

Kommentera

