Jobb, jobb och ännu mer jobb.

Hej bloggen, måndag idag, jag jobbar, som vanligt. Sista veckan nu, för på söndag drar jag till London!

Vad har ni gjort i helgen? Själv har jag gjort det jag gör bäst, förtära alkohol och vara töntig med min pojkvän. Har ju vart hur många stjärnfall som helst i helgen, någon som spanade in det? Jag och min man gick ut och satte oss några minuter och jag hann se fyra stycken. Slå den om ni kan.

Idag på jobbet har det inte hänt nånting, spelat åsna, jag vann, sett på film, Pippi måste vara schizofren, blivit riven av en kanin, det gjorde ont. Nu vill jag spela Uno, tror ni jag vinner?

Kommentera

