Telefonsex.

Jag har aldrig förstått grejen med telefonsex. Jag finner inte det upphetsande på något sätt. Jag finner det rent ut sagt helt onödigt.
Man ligger där och stönar och säger att man gör saker som man antagligen inte ens gör. Åh baby jag är alldeles våt, min klitta är så hård, åh va jag smeker mig själv. Det låter bara löjligt.

Sen måste man roa sig själv också, det är ingen annan som gör jobbet åt en, och ändå låtsats man som det.

Nej jag bojkottar telefonsex tills någon bevisat motsatsen till mina åsikter. Nej jag vill inte att ni ska ringa mig och stöna i luren nu.

20120808-215325.jpg

Kommentera

