Return of the dead.

Hej, jag lever faktiskt, tro det eller ej.
På grund av att jag mått lite kasst senaste tiden har jag varken haft lust eller tid att blogga. Men nu jävlar ska jag blogga!

Atm sitter jag i soffan och glor på tv, sex som vanligt. På tal om det vill jag ha sex. När hade ni sex senast? Eller nej jag vill inte veta, kommer bara bli avundsjuk. Fast jag har inte varit utan så länge iallfall! Tyckte att pöjken min kunde komma idag men nej han skulle vara med sin pojkvän. Han är inte bög men ibland verkar det som det dock, speciellt när han är med Oscar.
På tal om bögar så var jag ju på Pride i lördags, jag var uppklädd som ett bi, ett rätt färgglatt sådant!

20120808-191717.jpg

20120808-191739.jpg

Fick till och med höra av Nicole’s mamma som hade frågat sin väninnas son om vad som var det bästa på hela paraden, att det var ett bi med rosa hår som visade rumpan. Då blir man ju glad!

Nej nu ska jag försöka mig på att steka pyttipanna, wish me luck!

Kommentera

