Bloggbrist.

Vad har hänt på senaste? Jo jag har inte bloggat.

Nej men i tisdags åkte jag ju till All-in bodyart tattoo och café i Årsta och gaddade mig, kändes skönt att få det gjort. Tatueraren skrattade lite smått när han frågade om det gjorde ont och jag bara sa att det var skönt.
Detta blev den fjärde i turordningen och är tillägnad min bortgångna och bästa vän, Bonjack. Ja min förra hund. Nu kommer säkert alla säga att jag är dum i huvudet men han betydde allt för mig och jag vet vad jag gjort.

20120726-142952.jpg

Tisdagen erbjöd även en middag @myplace med gästerna Nicole och Vincent. Misslyckad matlagning men det var trevligt!

Igår jobbade jag som vanligt och somnade sedan på soffan. Lyckades stressa ihop en ugnspannkaka för att sedan hinna följa med pojkvännen till sin kära vän Thomas för lite chillkrök.
Vart en vinflaska och en jävla massa sanning eller konka med lite manskyssar och andedräktsluktande.

ATM ligger jag i sängen och har lunchrast, funderar att ta mig en macka innan jag börjar igen, men först ska jag sova i fem minuter, puss!

Kommentera

