Kroppen är som ett tomt papper, det väntar bara på att få fyllas med din historia.

Sitter på bussen nu, har laddat upp med lite socker från Ica, varför? Jo för jag ska åka och gadda mig igen! Åh vad jag är taggad, skoja inte. Vad det blir säger jag dock inte, utan det får ni se när det är klart.

20120722-150419.jpg

Vaknade imorse och hungrig som jag var gick jag och åt en bit sockerkaka. Tror ni inte min kära pojkvän får mig att asflabba när jag har hela käften full, jo då. Detta resulterade i att jag fick hela näsan full med tuggad sockerkaka och höll på att kvävas.
Inte fan ska nu tro att den gick att snyta ut heller. Utan efter mycket om och men så lyckades jag nog få ut det mesta iallfall genom att böja bak huvudet och låta det glida tillbaka ner i munnen. Fräscht va?

Sen skulle jag ju försöka platta håret, med en miniplattång, ni som har sagt åt mig att det inte går, ni hade helt rätt…

20120722-152641.jpg

Som ni ser gick det inte, men mitt babyhår funka den på iallfall!

Nej time for gadd, cya!

Kommentera

