Working nine to five.

Förlåt för minimal bloggning den här helgen men jag har haft fullt upp!

Vi kan börja med att klargöra att jag är fri från könssjukdomar, vilket är jätteskönt!
Sen så var mitt kalas en succé. Jag fick nöt crème, muffins och äntligen en rabbit av mina kära vänner. Jag vart lycklig då, typ så här såg det ut:

20120716-110737.jpg

20120716-110814.jpg

Så tack till alla er som kom, kärlek till er. Ni som var bjudna men sket i att komma, I don’t need you anymore, jag har en rabbit nu!

Nej nu ska jag fortsätta jobba (ja mitt sommarlov är över, nu ska det jobbas!)

3 thoughts on “Working nine to five.

Kommentera

