There is no wow in world of warcraft.

Just nu ligger jag i sängen, borde sova, ska upp halv sju. Men jag vill se film. Håller på att ”låna” hem några, jag ladda ner? Nej nej. Lillebror flippar, han vill spela wow. Jag säger bara fuck you, gå upp tidigt och spela när jag jobbar!
Ska ”låna” lite fler filmer som får tankas när jag är på jobbet imorgon bara för att jävlas. Tips på filmer?

Pojkvännen kom även förbi när jag hade lunch och stannade tills nyligen, söt pöjk som överraskar en så där bara.
Efter det åt jag sex knäckemackor och nu ligger jag i min mysiga säng, natti på er!

20120716-224736.jpg

8 thoughts on “There is no wow in world of warcraft.

  1. cyberbully, chronicle, bounty hunter, white chicks, the ugly truth, carlie st.claud, the art of getting by, Pitch black(1), riddick(2), red, beastly, the roommate, the invisible =)
    dem e roliga och bra =) kramisar sov gott ❤

Kommentera

