Dags för ångest.

Är på väg in till stan nu för att besöka ungdomsmottagningen, börjar bli stammis där huehuehue.
Nej men eftersom jag hade högt blodtryck när jag skulle hämta ut p-ringarna ville hon att jag skulle komma tillbaka och ta om det. Har jag otur blir det att använda kondom efter detta.
Hoppas även att få svar på om min vagina har någon trevlig sjukdom, tror dock inte det men man vet ju aldrig.

That’s why you should always use a condom!

20120712-151249.jpg

Nej jag ska bli bättre på att uppdatera, jag lovar, jag försöker. Ska önska mig en ny dator i julklapp, så hoppas vi på förbättring sen. Frågan är då, iMac eller MacBook?

3 thoughts on “Dags för ångest.

  1. Inget vidare att bli dömd till kondom… visst är det en bra sak i många lägen, men i regel vill man komma så nära det bara går – utan någonting emellan – när man har sex med någon.

Kommentera

