Jag vill ha wifi förfan.

Jag har inte kunnat blogga för att jag inte haft någon täckning alls, jävla land. Dock är det rätt mysigt här i skogen, vi har inga stökiga grannar, vi kan gå nakna på tomten om vi känner för det, och jaaa…. Det finns en skog att köra bil i! Jag har ju för fan fått köra bil för första gången nykter, det va kul. Jag va bra. Jag är cool. Men nog om mig hur mår ni? Saknat mig?

Jag ska försöka blogga bättre, måste fota lite med telefonen bara. Alla bilder från systemisen ligger på Oskars dator, bökigt liv jag har.
Men jag har nått som lyser upp min tillvaro, han heter Lennart.

20120705-121547.jpg

Visst är han söt?! Nej jag vet, han är inte söt. Men han har sin charm.

Och på tal om charm, jag har lyckats med det omöjliga! Jag har hittat en svarting på Gotland!

Nej jag anser inte svarta vara ting men jag trodde inte dom fanns på Gotland, iallafall inte tillgängliga. Människor är fina oavsett hudfärg, damn jag skulle vilja vara svart, dom rövarna!

20120705-123652.jpg

Jag var iallfall snäll nog att dölja hans ansikte!

Kommentera

