Fullspäckad dag.

Skulle gått upp redan vid nio men det vart nu på grund av att jag har haft så förbannat ont i magen, och det släppte bara om jag låg stilla. Hade även detta i natt så det va ju kul.
Som grädde på moset kan jag ju tillägga att jag har ont i både knän och rygg också!

Idag ska jag hinna packa, städa, göra alla kvinnliga grejer man kan komma på samt förtära alkohol. Sen är det säkert nått mer jag ska göra som jag redan glömt. Visst ja, jag ska hinna förbi pojkvännen för hans mor ville ha hårfärgshjälp!

Nej nu ska jag fixa mat, frågan är bara vad…. Så länge bjuder jag på en bild från igår på mig så ni har nått att dra i snopen till!

20120629-111546.jpg

Kommentera

