Frånvarande och miserabel.

Jag är rätt oduglig på det där med att blogga.
Jag har ingen motivation för det känns som att ingen läser min blogg. Men det gör ni ju, även fast jag inte uppdaterar så är ni där och kikar in. Och det gör mig glad, ni gör mig glad.

Vad gör jag nu? Jag ligger i sängen och ”lånar” film från nätet. Ladda ner kan man ju inte göra.
The piratebay är mitt bibliotek, utorrent mitt lånekort, hårddisken min bokhylla och när jag lämnar tillbaka filmen läggs den i inkastfacket som ser ut som en soptunna.
Hade tänkt se The babysitters men bror spelar WOW så det står att jag kommer ha min ”lånade” film om 5 timmar, suck.
Men nu står det bara 2! Nu 3…

Vafan ska man göra under tiden då? Knulla är bara glömma för pojkvännen är hemma och gosar med sin Mac. Äta kan jag ju göra men då blir jag fet. (läs fetare)
Så jag slänger upp en bild på mig och pillar på lite fler blogginlägg som jag kan spara i utkastet till senare!

20120625-220318.jpg

Hade det här varit istagram hade jag fått fett med likes, just saying…

One thought on “Frånvarande och miserabel.

Kommentera

