Ctrl+alt+delete skitsnacket från mitt bredband.

Nyss hemkommen till pojkvännen från Grönalund. Usch vilken underbar timme det var!

Vad jag trodde bara skulle bli en grym kväll med Ison och Fille vart en ännu grymmare kväll med hela Highwon med flera! Ångrar verkligen inte att jag tvingade med mig Dan och drog dit. Och ni som inte va där, ni missade nått kan jag lova!

20120619-231043.jpg

= Lycklig tjej!

20120619-231138.jpg

Nu ska jag göra olämpliga saker med min pojkvän, eller kanske inte. Han skulle nog inte ens märka om jag gnugga brösten i ansiktet på honom för han sitter och planerar ett köp av en MacBook. Jag kommer va helt glömd när han köpt en.
Tjejer, jag vill ha min present tills dess! Får jag ingen riktig penis kan jag väl iallfall få ha nått som vibrerar?!

Nej, god natt på er sockertoppar, ni är lika söta som Claras macarones(?)!

Kommentera

