Alla hundår gjorde mig långsint.

Sov för länge, insåg att jag hade planer och fick stressa galet.

Just nu sitter jag på väg in till stan för att möta upp min kära vän Dan, vi ska nämligen dra till Grönalund och bänka oss för att se Ison och Fille som spelar ikväll. Det är lite av hans och min grej att se dom tillsammans.
Dan är nämligen en av dom få i min umgängeskrets som faktiskt uppskattar den typen av musik.

Bara för att upplysa en så sitter jag på en skållhet buss, vill typ skjuta mig själv istället för att genomlida detta. Busschauffören verkar va lite smått inkompetent, för bussen har inga fönster som går att öppna, öppnar han takluckorna? Nej. Men ja man kan ju inte ha alldeles för höga tankar om SL liksom. Men bussen bakom har iallfall öppna fönster, jag kanske borde ha bytt trots allt…

Nej men nu hoppar jag av bussen för att sedan sätta mig på ett varmt pendeltåg!

Kommentera

