Upp med tuppen.

Nej nu är det dags för mig att ha en date med min säng, ensam, övergiven och sexlös.

Kvällen har spenderats med att städa, glo på en rulle vid namn A boy girl thing tror jag. Sen kom även pojkvännen förbi med sin lilla vovve Pepsi så han och Kingen fick leka av sig.
Passade även på att bete mig som en gammal kärring och ringa till polisen och tipsa om några småfjortisar som körde lite skadegörelse i parken nedanför mig, där va deras söndagsnöje förstört!

Nu, nu ligger jag i sängen och lyssnar på gamla goa låtar, därav det tidigare inlägget. Just nu är det Stevie Wonder – isn’t she lovely som förgyller mina trumhinnor.

Nej god natt, jag ska va hos vårdcentralen halv nio imorgon!

Kommentera

