Godmorgon!

Nu har jag varit vaken sen halv sju, pigg och glad kan man nog inte kalla mig.
Eller jo glad är jag! För jag har fått frikort på sjukvård, yay me! Detta betyder gratis sjukvård i ett år för lilla Hannah. Krävdes bara fyra besök och 900 kronor så var det fixat. Ska även passa på att fixa klubbkort på Apoteket så har jag snart fri medicin också!

Så nu är det nästan konstaterat, jag har troligtvis astma. Blir några fler sjukhusbesök till sen så får jag veta. Vore faktiskt rätt skönt att ha en inhalator då och då.

Nu blir det att hoppa in i duschen för andra gången idag, helkropps rakning, färga håret, tappa upp ett fotbad, fixa fötterna, måla naglarna och sen smörja in hela kroppen med body butter. Frågan är bara vilken jag ska ta. Har några att välja mellan….

20120618-105041.jpg

Vadå, märks det att jag gillar body butter eller?

Haha nej nu ska jag bli vacker som en dag för att sedan ta tag i min städning, vi hörs från fotbadet!

Kommentera

