Heartbroken? Well fuck that bitch who broke your heart.

Har inte haft tid att blogga, har haft fullt upp, sorry peps! Just nu sitter jag och hatar män tillsammans med syster.
That’s right, alla män är svin och är dom inte svin så är dom riktigt skitiga grisar. Sen finns det undantag också, men dom är oftast bögar.
Oskar du är fortfarande ett undantag dock!

Grejen är den att nothing is ment to last forever. Jag tror inte på ett ”för alltid”, jag tappade den tron första gången jag fick mitt hjärta krossat. Men jag tror fortfande på kärlek, men allting har ett slut, även livet.
Och ja, det suger att få sitt hjärta krossat, det gör ont. Man vill ta livet av sig, gråta så att tårarna bara ska ta slut, ha ragesex med alla man kan komma på. Men det är sånt som bra kommer skada dig efteråt. Se allting på den ljusa sidan, nu behöver du bara fokusera på dig själv, du behöver inte dela med dig av någonting till någon. Du kan prioritera dina egna behov, du kan göra precis vad du vill, när du vill, du har inte en jävel att ta hänsyn till.

Nu kan du äntligen hitta någon som förtjänar dig, du kan hitta någon som gör dig lycklig, och förhoppningsvis någon som inte kommer riva ditt hjärta itu.
För det är DU värd.



image
image
image

image
image
image
image
image

Kommentera

