Orkade inte blogga igår.

Va helt jävla slut efter att ha suttit med CAE i sex timmar igår. Men förhoppningsvis gick det bra och jag kommer sitta med ett fint diplom i handen snart och känna att dom där 1.8k inte var helt kastade i sjön. Och klarar jag det får jag ju tillbaka pengarna också!

Just nu är jag på väg in till stan för att möta min kära vän Vincent, har saknat den lilla skroten. Ska lura med honom till body shop för det va idag dom hade rea fick jag reda på förra veckan när jag skulle in och handla.

Nej snart är pendeln framme i stan, bjuder på en bild på Virrepirre så länge!

20120614-122538.jpg

Pannkakan vart så där i stekpannan för er som undrar, ja vi är helt episka som klarar av att steka sådana!

Kommentera

