Bra start på morgonen.

Vart väckt imorse av att det stod en helt främmande karl i dörröppningen till mitt rum, jag låg och snarka och dregla så sött jag men nej då då ska Hannah få främmande besök!

Just nu sitter jag och bölar till extreme home makeover, jävla sentimentalt program. Hatar att böla.
Nu är det slut iallfall, så nu blir det Grays, det är lagom gay för mig.
Gay är systers förklaring på nått som är känslofyllt och snuttipluttigt, just so you know.

Sen har jag världens dilemma, jag och Clara ska på blogkeens bloggmingel idag, vad ska jag ha på mig?! Nej löser sig väl, vi märker hur det blir. Funderar på att ha klackar och va längst på hela stället, kanske vore nått… Eller så nöjer jag mig med mina 183 cm. Jaja löser sig!

20120612-103223.jpg

Sexig jävel in the soffa, fred ut!

3 thoughts on “Bra start på morgonen.

Kommentera

