Morgonpigg.

Varför vaknar jag klockan 7 när jag har sommarlov? Jo för jag är en god medmänniska och går upp med resten av huset!
Sen kanske för att The body shop har rea idag och jag behöver ett nytt bodybutter och ny sminkborttagning. Jag har inte råd men jag tar mig råd. Jag vill ha mitt blåbärs bodybutter.

Btw, ni som är tjejer, har ni provat deras sminkborttagning?
Jag har kört på den i flera år och jag är frälst, aldrig att jag byter den mot nått annat. Den får bort till och med allt jag har runt ögonen med bara några droppar så den räcker i all evighet. Sen kostar den bara runt hundringen!
*Dåld marknadsföring som jag inte tjänar ett shit på*

20120607-081815.jpg

Aldrig att jag byter!

Nej nu ska jag in i duschen, vi hörs sen.

Kommentera

