Chuck Norris is here to kick some ass!

Förlåt för brist på bloggandet, har haft fullt upp idag!
Sov, åt och sen har jag kört cybertown, nu är jag äntligen hemma och ska packa för Göteborg imorgon. Åt nyss en fet kebabtallrik också, nom nom.

Cybertown gick faktiskt helt okej, vi körde med skolan men mer än hälften dök inte ens upp och det var ju lite synd.
Men väl där tänkte jag heter jag Chuck Norris kan ingenting gå fel. Men oj va fel jag hade. Jag kom bara etta tre av fyra gånger, jag vet, jag är en skam…

20120528-181746.jpg

Nu håller jag på att packa och ska strax åka och handla mat för bussresan som är 6 timmar. Min väska ser just nu ut så här, och det är bara ”sovgrejer”…

20120528-181934.jpg

Nämnde jag att vi bara är borta en natt?

Kommentera

