Schlagern är död.

Sitter hemma hos Clara och ser på eurovision, fett gay. Jag hejar inte på Loreen bara för att gå emot strömmen, jag vill ha gyllene skor och stormvindar, inte mörka män som kidnappar tjejer i slutet av låtar som inte betyder nått!

Tänkte att ni kanske ville ha lite bilder på mig igen? Ja då!
Så här såg jag ut i morse:

20120526-212034.jpg

Så här ser jag ut nu:

20120526-212145.jpg

Det är Anders, Göran, Ove och jag som gäller, vi har varandra och hatar Loreens låt!
Nu ska jag dricka mitt vin och va surkärring, kanske langar en vlogg sen, puss på er!

2 thoughts on “Schlagern är död.

Kommentera

