Dags att börja bli seriös nu.

Okej nu ska jag ta tag i det här, back on track.
Har bara haft så jävla mycket, varit sjuk, träffat en man, inte druckit, mitt liv är liksom inte som vanligt, hetare har jag självklart blivit dock! Huehuehue!

Nej men vad händer i mitt liv?
Har precis lyckats hitta ett par dr martens på blocket för en hundring som jag ska åka och köpa i veckan! Jag är fett lycklig för har tjatat om ett par ett bra tag nu men mor min har i alla dessa år sagt att hon inte tänker betala så mycket för ett par skor. Tror bara att det har varit så att hon hellre vill köpa ett par till sig själv istället.

Nej men det va väl typ allt, nu ska jag börja röra mig i säng och tagga inför reprisen på fråga Olle från förra onsdagen som jag missade för jag somnade. Ska även försöka slänga ihop nått snusk, puss mina små snoppar och snippor!

Kommentera

