Sorry for party rockin’.

Hej jag har vart på för många AA möten, därför jag inte bloggat sen igår.
Fast nej.
Jag va lite upptagen igår, fixade med mina nya garderober och sen kom min nya snygging hem till mig så hade vi lite mys, sen va det ju tvkväll självklart!
Idag har jag fixat för fullt hemma och mig själv, beauty takes time!

Nu ska jag och min lilla Sara ut och göra dumheter i fula Solna stad, med alkohol inblandat självklart. Nu ska vi av bussen så vi hörs, puss!

20120413-205519.jpg

3 thoughts on “Sorry for party rockin’.

Kommentera

