Känner att det är dags igen.

Tjo jag lever. Jag vet jag suger. Jag borde blogga. Meeeeeen…..
Allt har ett men.
Jag har haft huvudet uppe bland molnen enda fram tills jag vart sjuk. Någon som ens blir förvånad över att jag är sjuk? Nje, trodde väl det.

Men för att ni ska förlåta mig för jag vart frånvarande i typ en vecka så får ni välja belöning till er själva.
Kommentera detta inlägg med vad ni helst skulle vilja ha som förlåtgåva.
Videoblogg?
Frågestund?
Veta mina hemligheter?

Det förslaget som kommer upp flest gånger blir vinnaren, annars löser jag det på nått annat sätt!

Fred ut.

2 thoughts on “Känner att det är dags igen.

Kommentera

