God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt god morgon.

Tjo, jag sitter och har engelska lektion, eller ja, jag lyssnar på Sara, Steffi och Wille som står utanför klassrummet och skriker. Jagvill också vara utanför och vara fri som en fågel. Nej istället ska jag lära mig idioms, IGEN!

Suger penis och min kaffe är slut. Inte fan får jag äta macka heller, hatar att banta, eller ja lchf. Vafan ska man äta till lunch liksom? Skulle äta mamma mia men där är det ju bara pizza och pasta typ. FML.

Jag behöver min mat.

Jag vill sova.

Jag vill dööööööö.

image

One thought on “God morgon, god morgon, hör fåglar sjunga glatt god morgon.

Kommentera

