Shut up boy and go play with the other kids.

20120326-212222.jpg

Nu är det så här att Justin Bieber, aka Justina Bäver har släppt en ny låt. Men denna tar pris för fjolligaste låt.

JB har ju börjat hänga med Chris Brown och alla andra coola grappar med swag, så nu vill JB också leka cool och leverera niggamusic. Han är inte cool han är en snorunge som råkar ha fått fans.

Helt ärligt, första gången jag hörde en av hans låtar vilket kanske va 09, så trodde jag att det va en brud som sjöng. Och jag trodde att det va en brud som sjöng låten i över ett år tills någon talade om för mig att det va en kille. Och jag flabbade tills jag höll på att kvävas!

Men detta är ju bara sorgligt. Åh jag grät när jag hörde denna på NRJ för ett tag sen, fyfan JB, fyfan…

One thought on “Shut up boy and go play with the other kids.

  1. whaaaaaaah!! detta var nog den gayigaste låt han någonsin gjort(inte värre än baby) men herregud, finner inga ord..

Kommentera

