Blue is the new black

Hej mina trogna läsare! Ja jag vet att jag inte har bloggat flitigt i helgen men har inte haft humöret på topp.

Gårdagskvällen spenderades hos två rödhåriga tvillingar med min vapendragare Sara. Det va rätt kul tills en viss person jag inte direkt kände för att träffa dök upp. Men vad gör man inte för släkten!
Jag genomled kvällen, fattade inte omställningen av klockan, fattade den, missade ändå sista bussen på grund av lite gnabb, stod och väntade på Sara utomhus i 50 min, skulle gå hem vilket tar en timme, sket it och tog en taxi!
Det var min natt.

Idag var jag på loppis med Clara och Sara, Fick med mig allt detta hem för 150 kronor, plus en ring och en VHSfilm.

20120325-231131.jpg

20120325-231153.jpg

20120325-231201.jpg

20120325-231146.jpg

20120325-231140.jpg

20120325-231116.jpg

Dom ljusa jeansshortsen ska jag dipdyea i samma färg som mina toppar och dom mörka och jackan ska jag bleka i klorin någon dag i veckan.
Sen vattenpipan är så fin, helt i mässing och nästan en meter hög, kommer passa så bra i sommar så!

Nej nu ska jag käka nått, fred ut!

One thought on “Blue is the new black

Kommentera

