Tjoooo bror!

Är på en all-in Tattoo & café’s invigning, har fått skumpa, snittar och ett presentkort på 500 kronor på tatuering, så inte fan klagar jag!

20120324-143950.jpg

Vi funderar på att dra till Årsta sen och käka kebab på palmyras, lätt värt det!

Fast jag måste bli fit nu, börjar kännas illa när man inte kommer i byxor på varken Gina eller bikbok… Så nästa vecka blir det till att börja gymma och köra lchf. Så langa fit-tips nu babes! Dock är jag jag ju inte fet så vette fan var problemet ligger men men, 10-20 kilo kan jag lätt slippa!

Nej nu ska jag ta en till snitt och njuta av att va fet!

Kommentera

