Like a virgin, you’re Madonna.

Tjupp tupp!

Jag sitter på pendeln just nu för att ta mig hem och göra massa nytta, ska hinna bränna minst en cd, kanske färga topparna och allt detta innan klockan 8 för då börjar min tvkväll. Glhf liksom.

Idag har jag vart på konsert btw! Haha eller ah nästan. Vi hade en lunchkonsert i skolan idag där några sjöng, mina bröder va så duktiga! Och ja dom är tjejer huehuehue!

Efter det blev jag överraskad av Robin som gav mig Amandas och Kajsas lunchkort om jag köpte en cola till honom, score jag kunde köpa sju flaskor läsk! Dock tog han två av dom och inte bara en… Men men!

Åh det är någon som har en sjukt god parfym på sig på bussen, nomnom. Män som luktar gott är fan underbart, man blir ju typ knäsvag.

Nej nu svamlar jag bara igen, vi hörs
Fred ut!

Kommentera

