Visst ja, ni ville ju ha svar!

J den mars 12, 2012 kl. 11:28 e m skrev:
När kommer nästa vlogg?
Kommer du ha en frågestund där du vloggar svaren?
När var du naken senast? ;D

Don’t get too freaky

1. När jag blir pro på att göra dom!
2. Kan jag väl ha för din skull!
3. Imorse i duschen, huehuehue…

Kissemjau den mars 13, 2012 kl. 10:58 e m skrev:
Om du skulle vara en frukt, vilken frukt skulle du vara då? )

Hur kan fåglar ha sex om dem bajsar sitt kiss?

Tror du Tarzan är vegitarian?

….sist men inte minst, vad var din plan inför Megan Fox tävlingen? U know you got to tell us the truth at frågestunder!

1. En apelsin för då skulle jag kunna spruta folk i ögat haha!
2. Dom är mångsidiga och kan till och med flyga, jag tror dom har ett görabarnhål också 😉
3. Nej jag tror han äter upp sina gorillavänner i smyg!
4. Hade en episk idé om att bara vara episka mig men den godtog dom inte *sad*

kalsk den mars 14, 2012 kl. 6:06 e m skrev:
hur många har du legat med?
gravid vid 14 års ålder, eller förlora oskulden vid 40?
hur dansar du på fest?
vad hände på din första fylla? och när hände den?
berätta något snuskigt, vi inte vet!!

1. Jag har bara hunnit avverka sju stycken snoppar i mitt liv, dock några har jag avverkat väldigt många gånger, huehuehue!
2. Förlora oskulden vid 40, det är strongt att va oskuld! Sen är man varken redo för unge eller abort när man är 14.
3. Jag dansar så man INTE ska dansa, lyssna på fulkultur – fuldans så förstår ni nog.
4. Det var min 16årsdag och den slutade med att jag hjälpte den deckade bruden jag inte ens kunde namnet på medans hennes polare knullade på toan!
5. Jag har alla mina sexleksaker i mitt nattduksbord, den lådan är rätt full.

Joakim den mars 14, 2012 kl. 7:31 e m skrev:
Älskar du din nuvarande pojkvän/blivande man??

1. Självklart babe!

Ajjaa den mars 21, 2012 kl. 10:35 e m skrev:
har du hållt på med en tjej någon gång? strulat osv, och i så fall hur långt har ni gått? alltså typ pullat varandra eller så
är du typ världens bästa flickvän? jag menar med sex, alla killar måste ju vilja ha dig.
hur ofta pullar du?
har du någon gång haft camsex, telesex, smssex?
vad är det mest konstiga stället du haft sex på?

1. Haha ja, gör det i princip varje dag haha, men mest på fyllan med mina vackra damer! Men har vart lite väl intensivt strul kan man väl säga…
2. Haha nej det skulle jag inte påstå, alla kan bli bättre!
3. Jag finner inte onani så jätteroligt, mycket roligare att låta någon annan göra jobbet! Men blir väl någon gång då och då så låt oss säga once a week?
4. Jo då det har väl hänt! Haha
5. Jag har inte fått tillfället att ha det på nått överdrivet skumt ställe… Ett BJ på Ikea parkeringen ligger nog på topp.

Kommentera

