Tillbaka, rasande och kåt!

20120321-213957.jpg

NOW YOU’RE ALL GONNA DIE!
Eller ja politiker, aina och trafikverket iallafall!

Nu är det så här att det är beslutat att studentflak i Stockholms innerstad runt Sergels torg ska förbjudas. Why? För att det blir stopp i trafiken och stör folk på jobbet. Well, bullshit!

Studentflak med bad i fontänen vid plattan, ölsprutande och höga skrik har så länge jag kan minnas alltid funnits?! Jag vet att jag har sett fram emot att få göra det länge. Men i år ska det tydligen förbjudas?! Jag vill åka nästa år? Tänk på oss som sett fram emot det? Tänk på 93orna som redan betalt upp emot 20-30 lax för det?! Vilka tänker på oss?!
Nej allt man ska tänka på är bitterfittor som glömt hur det är att ta studenten.
Den där känslan av att slippa skolan som man genomlidit i 12-13 år. Att komma ut i vuxenvärlden. Att få kunna börja jobba. Att få fira att man är glad.

Ni borde skämmas hela bunten era jävla bitterfittor, ni beter er värre än odd Molly-fittorna!

Jag ska ta studenten och den ska börja med champagnefrukost och avslutas med att jag åker flak i rondellen vid plattan, no one will fucking stop me!

Om inte annat ska jag se till att alla studenter gör revolt och GÅR samma väg som flaken brukar köra med släpvagnar med speakers på sen ska vi spruta öl på allt som rör sig!

Namnlista för protester hitta ni HÄR

20120321-215629.jpg

bild

Kommentera

