Okej jag suger…

Jag har inte bloggat idag heller men jag har faktiskt inte haft tid, har flugit runt som en dåre hela dagen idag!

Dock har jag gjort nått jag inte borde, jag har köpt skor, igen….. Men dessa va en tidig födelsedagspresent till mig själv, vet ni varför? Jo för jag fyller år om en månad exakt idag! Då blir jag krogmyndig förstår ni.
Och här har ni mina skönheter!

20120318-223909.jpg

Vackra va? Dom mäter 15 cm över hav vilket betyder att jag kommer mäta 198 cm över jordens yta!

Nej nu gör mitt ben för jävla ont så nu ska jag slå lillebror gul och blå så han slutar spela wow så jag får hoppa i säng!

Fred ut!

3 thoughts on “Okej jag suger…

Kommentera

