Don’t leav me hangin’ like a yo-yo.

Hej bloggen, jag har inte bloggat idag, jag vet jag suger men jag tänkte ge er nått snuskigt nu.

ANALSEX

Vad ska man tänka på? Ska man göra det? Borde man sjunga samtidigt? Ska man äta bajs innan?

First of all ska man inte säga ta mig hårt där bak det första man gör.
Man ska ta det lugnt. Va säker. Och ha inte alkohol i kroppen, då kan nått spricka.

Sen använd kondom, det kan komma massa oönskade bakterier där man inte vill ha dom.
Använd även glidmedel om ni inte vill använda blöja livet ut.
Ta det försiktigt, låt saker töjas ut, det är ömtåligt territorium det där.

SIST OCH VIKTIGASTE
Ta inte bruden i båda hålen med samma kondom eller utan att tvätta snoppen, ger du henne nått hon inte vill ha i fittan dödar hon dig nog.

Fuck safe!

Kommentera

