Hi, I sparkle and I’m gay!

Tjooooooo bloggen!

Vad gör ni? Själv ligger jag i sängen och funderar på att sjunka så lågt som att sätta på twilight. Gubben i huset hade nämligen fått den senaste(?) på dvd och jag har inget liv så why not. Dock vet jag inte ens om jag sett den som kommer innan man det märker vi. Eller så kanske jag borde kika på nätet och kolla om jag sett den.

Nej nu ska jag sjunka till botten av sjön och allt jag kommer blogga om framöver är hur mycket jag älskar glittrande bögiga vampyrer. Dock älskar jag glittriga bögar men inte när dom ska vara vampyrer och hetrosexuella…

One thought on “Hi, I sparkle and I’m gay!

Kommentera

