Sjuk jävel.

Hejsan älsklingar!

Nu är det så här att lilla jag har mått som ett as, ja jag är sjuk. Har legat med 39-40 graders feber hela helgen så jag har inte vart på nått toppen humör direkt och inte haft orken till att blogga. Ber om ursäkt för det! Men nu kör vi!

Ja vad har hänt på senaste tiden?
Jag vart med hund i torsdags, lilla Kingen fick komma hem till oss och började sitt nya liv.
I fredags skulle jag jobba, på vägen dit slutade det med att jag ramlade och pajade mitt knä, så har inte vart kapabel till att gå på hela helgen.
Sen har det väl inte hänt nått mer direkt.

Nu hade jag tänkt lägga mig i sängen och glo på Glee om det funkar så vi hörs sen, puss!

Kommentera

