You need a highfive, in your face, with a chair.

Jag får damp på min dator, har suttit i en timme i ps för att försöka göra en bild så att jag ska kunna förklara mina tankar och åsikter i ett inlägg så dör min dator IGEN när jag nästan är klar, FML.

Tur nog så får jag min asus transformer imorgon vid sex tiden men den har tydligen inte ens ps installerat? Märker vi väl, annars tvingar jag skolan köpa det! Bitterfittan Hannah på ingång. Nu ska min dator få chilla lite sen då jävlar!

Kommentera

