Åsikt direkt från Hannah’s käft!

 

Nu är det så här att Elin och jag har kommit överens om att jag ska börja lägga åsikter om saker jag tycker saker om. Kan vara både positivt och negativt!

 

 

Och först ut blir Odd Molly-fittorna.

Så vad är en Odd Molly-fitta kanske ni frågar er nu? Det ska jag tala om!
En Odd Molly-fitta är dagens fd. fjortisar oftast. Det är sådana människor jag absolut inte tål.
Dom dricker helst champagne till fest, inte mousserade vin utan riktig champagne. Annars föredrar dom vitt vin om skumpa inte bjuds. Dom hänger helst runt Stureplan på helgerna trots att dom inte har råd utan dom snyltar på andra, ett fåtal har råd med inte många.
Dom i den unga åldern klär sig helst i Hunter stövlar, en pälsjacka (eller pälskrage på valfri jacka och absolut inte fusk), svarta tighta byxor med en söt topp till.

Dom hatar kvinnor som rapar och dricker öl, dessa är djur inte kvinnor enligt Odd Molly-fittorna.
Dom hatar även alla som röstar rött.
Vi påstår att vi är feminister och kan allt om detta, men egentligen är det för vi aldrig lärt oss städa och laga mat. Dock skulle vi aldrig rösta annat än blått.

Vi skulle aldrig gå någonstans utan vår chihuahua i handväskan som hänger och dinglar i armvecket. Men fan ta råttjäveln om hon bajsar i den för den är från Luis Vuitton och jag har inte råd att köpa en ny för denna sparade jag i fem år för.

 

Känner du igen denna typ av ”kvinna”? Om du nu mot förmodan inte skulle göra det så har jag gjort en bild i PS åt dig!

Fred ut!

2 thoughts on “Åsikt direkt från Hannah’s käft!

  1. käftsmäll på odd-molly fittorna!! jävla justin beiber fans!!! nästa gång det händer, ge fan på att jag kmr slå sönder skitungarna!
    hannah, du vet vad jag pratar om<3

    bra inlägg måste jag säga;) puss

  2. Är du allvarlig med att de går runt med såna stövlar?!
    I övrigt känner jag igen dem och delar din avsky mot dem..

Kommentera

