You can’t kill your feelings with alcohol, they know how to swim.

Jag har insett att jag aldrig mer ska dricka när jag är psykiskt labil.
Kroppen reagerar verkligen inte på samma sätt.

Jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde igår. Och ja jag spydde ner en hel taxi. Åka väldigt mycket taxi igår. Brandbergen – Centralen och sen Alvik – Hässelby, det vart dyrt det. Men jag fick en fanta exotic på tuben!

Nej ska aldrig mer dricka om jag inte mår bra.

;

Ska vi prata om nått kul? Vi tar raggningsrepliker! Hur raggar man egentligen? Jag vet att jag behöver bli bättre på det. Ni män har det mycket lättare att ragga, ni behöver bara dra någon ful raggningsreplik som man kan skratta åt, att en kvinna gör det blir bara fel.
Är man lite rund om foten är allt lättare, då är det bara gå fram och prata om vad som helst.

Jag ger mig själv en utmaning för den här veckan.
Jag ska hitta mig en snygg karl på stan och bara gå fram och köra galet. Jag ska få hans nummer. Men frågan är hur jag ska lösa det. Men det löser vi. Jag återkommer med hur det går. Någon annan som är på btw?

20120304-222305.jpg

Im sexy and i know it, Im slutty and i show it!

2 thoughts on “You can’t kill your feelings with alcohol, they know how to swim.

  1. Härligt för taxichaffisen.. 😉

    Du lär dock inte ha några problem att skaffa någons nummer, din läckerbit!

Kommentera

