Hej bloggen

Asså jag har brist på fantasi om vad jag kan blogga om, för jag vet inte vad ni vill ha? Vad vill ni ha? Jag har försökt komma på nått vettigt hela kvällen men jag kan inte.

Vad vill ni läsa om?
Vad jag gör 24?
Vilka kläder jag har på mig?
Vad jag åt senast?
Bara sex?
gah jag får panik

Jag tror jag behöver få ligga, då kanske jag får nått att skriva om. Jag behöver umgås med snyggare killar. Fan är ju as svårt att hitta folk som är psb. Jag vill inte ha vem som helst. Jag kanske behöver bli slampa och sära för alla? Eller bara byta umgänge till snyggare män?

Fred ut, om ni talar om för mig vad ni vill läsa. Peace, typ.

3 thoughts on “Hej bloggen

  1. sexualkunskap är alltid lika roligt att läsa;) ta upp saker som stör dej och överdriv en gnutta, skitkul att läsa juh! dina åsikter är alltid lika underhållande<3
    puss

Kommentera

