There’s one thing I can’t figure out.

Vi klagar jämt och ständigt på kvinnor som är för kvinnliga, att dom aldrig beter sig som normala människor.
Ni män säger att ni aldrig sett brudar rapa och fisa. Hörde det senast i helgen.

För i eran surrealistiska värld som vi kvinnor hjälpt till att skapa så varken rapar, fiser eller bajsar vi. Och skulle vi göra det så luktar det hallontårta. Men det händer ju aldrig.

But you know what I’m doing atm? Jag sitter i soffan bredvid min syster och vi fiser ikapp, rapat har vi gjort hela kvällen och bajsat har vi båda gjort idag. Men jag vet inte vi kanske är onormala.

Jag skäms inte för att låta er veta sanningen, jag både fiser och rapar framför män, dock brukar jag inte säga nu ska jag gå och bajsa men man kanske borde börja med det så ni förstår att vi faktiskt gör det. Nu fes jag igen och denna luktade garanterat inte hallontårta!
Vi är inte barbiedockor som är perfekta hela tiden, för barbiedockor har inga lufthål, men det har vi.

Ladies, jag tycker vi ska sluta vara så pryda framför män. Visa dom att ni också kan lägga av en brakare i aulan, att ni också kan rapa vitlöksrapar i folks ansikten. Jag tycker att vi gör en revolt! Jag vill kunna rapa utan att folk ska bli förvånade!

;

källa

Kommentera

