Satan i gatan!

Herre Gud va bra väder det är idag och jag är på super humör! Kan bero på att jag sprang runt naken imorse, man blir så glad då. Nu är jag dock inte naken längre, då skulle jag bli tagen av farbror blå.

Tänk om man fick gå runt naken. Det vore nått.
På nästan varje ställe man går in i när man är i Florida finns en skylt där det står att man måste ha skor och tröja på sig, men det står inget om byxor. Jag har alltid velat prova, men deras lagar är ju lite strängare än våra.
Här får man ju fan värre straff om man laddar ner en film än om man våldtar och mördar någon. Det är sick dock.

Jaja men nu ska jag till kista där alla använder den där curryparfymen, jag ska försöka få tag på en högersko till mina två vänsterskor. Egentligen vill jag ha mat också men jag har inte råd, ledsen chey.

Vi syns sen eller ja syns gör vi ju i te för ni träffar mig ju inte utan ni läser ju bara min blogg… Men ni kan få en bild så har ni ju sett mig idag liksom!

20120228-144855.jpg

Erkänn att jag är så het så ni blir både våta och hårda så fort ni såg bilden? Raaaaawr

Kommentera

