They both look pretty good baby girl but so do you.

Tjenare alla kåta jävlar där ute!

Nu va det så här att yours truly köpte ett par skor idag, så vackra! Jag vet jag ska inte köpa skor. Jag är redan över 180 och jag har typ 20 par klackar men dom va så fina! Rea på Belle liksom, vem kan motstå?
Men sen va ju problemet att jag fick två vänsterskor, vad tror dom om mig egentligen?

Men blir att åka tillbaka till kista och byta imorgon. Synd bara att jag inte har råd med en kebabtallrik imorgon igen. Freddy’s kebab i food courten i kista, nom nom!

Nu dunkar jag musik för fullt på pendeln. Ja jag har hörlurar i öronen. Dock va det en snubbe som ABSOLUT skulle sitta bredvid mig där jag hade mina påsar, finns två tomma säten mitt emot mig? Men känns jätte tryggt att sitta med en neger på två meter bredvid sig klockan halv tolv, lovar att jag känner mig trygg.
Han luktar curry också, what’s up with that? Varför luktar alla curry nu för tiden? Någon parfymserie jag missat finns?

Va hos Nicole mitt stackars handikappade barn idag, nuttan liksom! Om ni nu vill veta liksom.

Nej peace and understandning, i’m out!

Kommentera

