God morgon världen säg vad som står på.

Sitter på le pendeltåg och är på väg mot kista med min kära dam Sara. Vi har vart och fixat en grej så nu taggar vi tills på onsdag! Vi passade även på att träffa en söt liten kis med hockeyrumpa.

Så hur mår vi idag?
Jo vi mår prima, kissnödig som ett as och får inte kissa på en timme typ!
What to do, what to do.
Det är inge bra att dricka en liter juice och inte ha någon toa till hands!

Idag ska jag……. Inte gå vilse på landet! Fast det har jag redan gjort, nyfikna ni blev nu va? Nej men jag ska hänga med Sara, äta kebab och allt det vanliga. Men nu ska jag snart gå av mitt tåg och åka buss för att sedan åka tuben så vi hörs sen babes, pussen!

20120227-152914.jpg

Kommentera

